Iklan nduweni teges ajak-ajak utawa celuk-celuk kang katindakake kanthi wola-wali (ind: berulang-ulang). Lumrahe dibiwarakake (disebarluaskan) mawa media, kayata radio, televise, film, layang kabar/ariwarti (Koran), kalawarti (majalah) lan liya-liyane. Ancas tujuwane pawongan utawa perusahaan masang nggiyarake iklan, yakuwi kanggo menehi katrangan (informasi), ajak-ajak, nepungake ngiras nawakake jasa utawa asil produksine marang wong akeh (masyarakat).
Iklan uga biasane dijangkepi kanthi gambar.
Babagan kang perlu digatekake sajroning iklan ana 2 warna, yaiku
1. Surasa iklan (isi):
1. Surasa iklan (isi):
- Kudu objektif lan jujur
- Cekak lan cetha
- Ndudut ati (menarik)
2. Basa iklan:
- Gampang ditampa (komunikatif)
Lumrahe, iklan iku dibiwarakake kanthi 3 cara, yaiku:
1. Iklan radio : nggunakake suara kanggo iklane.
2. Iklan media cithak : nggunakake gambar lan uga tulisan kanggo iklane.
3. Iklan televisi : nggunakake gambar, suara, lan tulisan kanggo
iklane.
- Gampang ditampa (komunikatif)
- Ukarane cekak, cetha, lan ndudut ati
- Isine nyata, ora ngapusi lan sipate ngajak-ajak
1. Iklan radio : nggunakake suara kanggo iklane.
2. Iklan media cithak : nggunakake gambar lan uga tulisan kanggo iklane.
3. Iklan televisi : nggunakake gambar, suara, lan tulisan kanggo
iklane.